пятница, 30 января 2015 г.

Рефлексія до модуля 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
- При формулюванні навчальних завдань для кожної групи була здійснена їх диференціація. Зокрема, диференціація за ступенем складності. Також враховую проведене опитування на початковому етапі проекту.
- Якщо виникне така необхідність, то учням, що мають проблеми у навчанні буде відведено  додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані завдання, календарі із термінами на виконання завдань,  адаптовані до їх потреб, спеціальні  методи чи технології, підтримка студентів-консультантів.
- Для обдарованих учнів передбачено додаткові завдання над проектами, включаючи самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення, різноманітні варіанти, за допомогою яких студенти (учні) можуть продемонструвати засвоєні знання.Тобто, мова йде про диференціацію за ступенем самостійності.Наприклад, поглиблене вивчення окремих завдань проекту, постановка нових проблем дослідження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий