Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…
- почну з формуючого оцінювання. Поняття оцінювання не є для мене новим, але про "формуюче оцінювання" сьогодні почула вперше. Після перегляду статті про оцінювання при проектному навчанні, мені було зрозумілим, як розкривають зміст формуючого оцінювання.
- Поступово починає вимальовуватися план вивчення теми, що мене радує. Заповнення частково плану допомагає зорієнтуватися в матеріалі.
- Цікаво було ознайомитися з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Робота з таблицею З-Х-Д викликала труднощі, оскільки дуже складно передбачити й стати на місце учня, щоб відмітити те, що вони знають і хочуть знати. Передбачаю, що прийоми роботи щодо заповнення графіка оцінювання впродовж і наприкінці роботи над проектом аналогічні, що спростить в подальшому заповнення графіка оцінювання.
- Сценарій презентації про основні ідеї вивчення теми створила, проте вагаюсь щодо доцільності методу проектів до обраної мною теми проекту.
- почну з формуючого оцінювання. Поняття оцінювання не є для мене новим, але про "формуюче оцінювання" сьогодні почула вперше. Після перегляду статті про оцінювання при проектному навчанні, мені було зрозумілим, як розкривають зміст формуючого оцінювання.
- Поступово починає вимальовуватися план вивчення теми, що мене радує. Заповнення частково плану допомагає зорієнтуватися в матеріалі.
- Цікаво було ознайомитися з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Робота з таблицею З-Х-Д викликала труднощі, оскільки дуже складно передбачити й стати на місце учня, щоб відмітити те, що вони знають і хочуть знати. Передбачаю, що прийоми роботи щодо заповнення графіка оцінювання впродовж і наприкінці роботи над проектом аналогічні, що спростить в подальшому заповнення графіка оцінювання.
- Сценарій презентації про основні ідеї вивчення теми створила, проте вагаюсь щодо доцільності методу проектів до обраної мною теми проекту.
Дуже вдала рефлексія! Буду показувати її як приклад іншим слухачам завтра. Щодо доцільності теми пропоную обговорити її з одним із тренерів.
ОтветитьУдалитьХочу підтримати Вашу думку стосовно новизни терміну "формуюче оцінювання". Цікаво буде дізнатися як у Плані вивчення теми заповнювати колонки оцінювання "Впродовж роботи над проектом" та "Наприкінці роботи над проектом".
ОтветитьУдалить