вторник, 27 января 2015 г.

Рефлексія до модуля 4.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…
- почну з формуючого оцінювання. Поняття оцінювання не є для мене новим, але про "формуюче оцінювання" сьогодні почула вперше. Після перегляду статті про оцінювання при проектному навчанні, мені було зрозумілим, як розкривають зміст формуючого оцінювання.
- Поступово починає вимальовуватися план вивчення теми, що мене радує. Заповнення частково плану допомагає зорієнтуватися в матеріалі.
- Цікаво було ознайомитися з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Робота з таблицею З-Х-Д викликала труднощі, оскільки дуже складно передбачити й стати на місце учня, щоб відмітити те, що вони знають і хочуть знати. Передбачаю, що прийоми роботи щодо заповнення графіка оцінювання впродовж і наприкінці роботи над проектом аналогічні, що спростить в подальшому заповнення графіка оцінювання.
- Сценарій презентації про основні ідеї вивчення теми створила, проте вагаюсь щодо доцільності методу проектів до обраної мною теми проекту.


2 комментария:

  1. Дуже вдала рефлексія! Буду показувати її як приклад іншим слухачам завтра. Щодо доцільності теми пропоную обговорити її з одним із тренерів.

    ОтветитьУдалить
  2. Хочу підтримати Вашу думку стосовно новизни терміну "формуюче оцінювання". Цікаво буде дізнатися як у Плані вивчення теми заповнювати колонки оцінювання "Впродовж роботи над проектом" та "Наприкінці роботи над проектом".

    ОтветитьУдалить