четверг, 29 января 2015 г.

Рефлексія до модуля 7.


Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
- Почну з того, що ефективність використання інформаційно-комунікаційних технології для підтримки процесу навчання сумнівів не викликає. ІКТ використовую в своїй роботі, проте для себе з кожним днем вбачаю нові й нові можливості ІКТ щодо організації та підтримки навчання. Сьогодні створила вікі-статтю, подобається працювати у вікі. Також мене захопили можливості форматування, навіть з сусідами-учасниками тренінгу цей момент обговорили та показали один одному новинки щодо форматування статті.
- Також мені сьогодні сподобалося працювати в парі (педрада). Ми разом з колегою все не записали, але багато проблем обговорили. Що саме цікаве ми називали один одному такі, на мою думку, глобальні проблеми, а ось шляхи їх вирішення нам здаються відомі і навіть досить прості.
- Також мені подобається проводити рефлексію. Не можу сказати, що відповідати на питання досить просто. Але мені подобається те, що мене під час цього тренінгу примушують аналізувати пророблені дії, після чого до мене приходить розуміння для чого це все протягом дня робиться. Рефлексію буду проводити із своїми студентами, але питання для аналізу та міркувань буду формулювати простіше.


Комментариев нет:

Отправить комментарий