четверг, 29 января 2015 г.

Рефлексія до модуля 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…

- усвідомила, що дійсно оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. 
- Переглянула методи оцінювання та відповідні інструменти. Мені сподобалось, що є багато прикладів того чи іншого інструменту для оцінювання за певним методом. З того, що встигла переглянути думки різні: є приклади вдало, на мою думку, використані інструменти для оцінювання, а є просто, начеб-то, як намагались прив’язати інструмент до ідеї оцінити. А повинно бути навпаки. Хоча переглянувши різновиди цих інструментів, у мене виникли ідеї як багато що в пропонованому проекті я зможу оцінити. Але це я планую допрацювати пізніше, оскільки  до захисту цього в повній мірі зробити не встигну.
- Продовжую вносити зміни до плану вивчення теми  і переконуюсь в тому, що без детального планування неможливо нормально організувати роботу, а тим більше роботу за комп’ютером. Тому, порівнюючи з попередньою версією програми Intel, мені подобається те, що є один важливий документ (план вивчення теми), в який все поступово накопичується.  
- Набралась терпіння і намагаюся зрозуміти що хотіли до нас донести розробники цієї програми. Навіть, мені так здається, почала бачити особливості й переваги навчання за цією програмою. Мені аж сподобалося навчатися :), тому дякую за терпіння тренерам. А ось оцінювальні аспекти щодо того що мені дав той чи інший модуль тренінгу залишаю до його завершення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий